TAPULI-kahvila

ti 21.5. klo 17.00
tapulikahvila

Pääkirkon seurakuntasali

Tervetuloa kohtaamisten TAPULI-kahvilaan Pääkirkolle!

TAPULI-kahvila on elokuussa 2023 perustettu kaikenikäisten, niin lasten, aikuisten kuin ikäihmisten kohtaamispaikka, Pääkirkkomme seurakuntasalissa (Savontie 1). Kahvila on auki vuonna 2024 kerran kuussa tiistaisin: 24.1., 20.2. 19.3., 23.4. ja 21.5. klo. 17.00-19.00. Kahvilassa on mahdollisuus tavata muita perheitä, luoda ystävyyssuhteita, lasten leikkiä ja harjoitella sosiaalisia taitoja yhdessä toisten lasten ja aikuisten kanssa. Kahvilassa on tarjolla on aina herkullista juotavaa ja syötävää sekä ohjelmassa supersuosittu teemabingo, teemaan liittyvää askartelua/ohjelmaa ja pieni iltahartaushetki. Kahvilassa aina tavattavissa diakoniatyöntekijä Petra Mykrä ja varhaiskasvatuksen ohjaaja Piia Sippu. Lämpimästi tervetuloa yhteiseen ilohetkeen!
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Nuorille Nuorille